Wycena marki

Wyświetlono odpowiedzi wyszukane dla frazy: Wycena marki





Temat: Drozapol-profil jako inwestycja, co o tym sadzicie?


przebitka napewno będzie niezła, ale redukcja będzie powyżej 90% (cała
transza
dla inw. ind. wynosi ok. 3 mln zł)


No tak ale chodzilo mi o pozycje spolki na rynku Wzrosty w duzej mierze
zawdziecza wzrostom cen stali, do tego do zysku wlaczyli wycene marki,
Stalprofil depcze im po "piaskownicy". itd.
Dlatego pytam jak w waszym swietle prezentuje sie ta spolka. Bo chyba kazdy
robi rozeznanie zanim wejdzie w spolke? A tu o niej na forum cicho.
Pozdrawiam.

Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Ilu taksówkarzy jezdzi mercedesami?
skodamoher napisał:

> bardziej wierzę businessweek niż reader's digest, a jeszcze konkurs reader's
> digest tylko w polsce to mercedes mógł sobie kupić
>
>
> businessweek pokazuje światowy ranking wraz z wyceną marki

Bardziej wierze RD niż BW .
Jest zapoczątkowany przez publiczna BBC . Superbrands Ltd też pokazuje ranking
światowy .
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Przeciąga się prywatyzacja Polmosu Białystok
ile jest warta marka "Żubrówka" ?
jesli poznamy odpowiedz na to pytanie .. to wtedy bedzie mozna mowic o
prawidlowej wycenie tego polmosu. Ostatnio 'Rzepka' wydala specjalny dodatek
dot. wyceny marek - ale - 'zapomniala' o marce "Żubrówka" - przypadek ?

a to marka bezcenna - podobnie jak E.Wedel, nawet Amerykanom nie udalo sie jej
zniszczyc; poprzednio [dla tych mlodszych info] komuszki probowaly zmienic
nazwe Wedla na 22 Lipca.. no i .. tez sie nie udalo ..

byleby tylko Cimoszek sie nie podpial pod te nasze Żubry ... Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Marka ''Polska'' jest w świecie warta 43 mld dol.
Simon Anholt to szaman, a nie ekonomista.
Równie dobrze można napisać, że marka "polska" jest warta 20 mld lub 200 mld.
Simon Anholt ma kilka ciekawych spostrzeżeń, ale nigdy nie przedstawil żadnej
sensownej metody badania czegokolwiek, a tym bardziej - metody wyceny marki.
Jego GMI - Nation Brand Index powoluje się na specjalną metodę wypracowana
przez www.brandfinance.com, ktora to metoda najprawdopodobniej nie istnieje, bo
nic o niej nie wiadomo. Brandfinance w ogóle nie zajmuje się markami
terytorialnymi i nie ma w sprzedaje i różnym rządom różne modne i atrakcyjne
pół-prawdy i kasuje za to ogromne pieniądze, choć dowodów na jego tezy nie ma,
choć sa kraje, które z Anholta doradztwem lepiej sie czują. Zaklinanie dszczu
też od czasu do czasu przynosi jakieś efekty. Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: "PB": Skarb sprzedaje marki z Peerelu
Oczywiście wyliczenie marki Polmos pochodzi
prosto ze środowiska ekspertów radia Maryja.
A poważnie - zadłużenie Polski w 1990 to było około 40 mld$ w przeliczeniu na
dzisiejsze dolary to będzie jakieś 60mld$. Jak to ma się do wyceny marki
"Polmos" - firmy eksportującej w tamtych czasach za jakieś 100 mln$ głównie do
amerykańskiej Polonii????

Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Na ile mozna wycenic?
O wycenie domeny pisaem - wg mnie 0zł,
wycena zawartości portalu - wg cen wytworzenia (trzeba przygotować zlecenia dla
kilku firm i zobaczyć ile powiedzą);
Wycena marki... hmm, nie wydaje mi się aby ten portal miał dobrze rozpoznawalną
markę. Zatem tu znowu wstawiałbym 0zł.

Raczej pomysłałbym o stworzeniu własnego portalu UMŁ np o adresie
www.piotrkowska.com, czy www.piotrkowska.lodz.pl itp

MK Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Ilu taksówkarzy jezdzi mercedesami?
bardziej wierzę businessweek niż reader's digest, a jeszcze konkurs reader's
digest tylko w polsce to mercedes mógł sobie kupić


businessweek pokazuje światowy ranking wraz z wyceną marki Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Na ile mozna wycenic?
Po pierwsze :
portal jest niekomercyjny, nie przynosi dochodów ale generuje olbrzymi ruch
internautów zaintersowanych Łodzią ( z całego swiata) a więc przyczynia się do
promocji miasta. A więc stosujemy metodę odtworzeniową i patrzymy czy mamy na
to kasę. Jezeli rodziły się poronione pomysły na finansowanie muru dla
graficiarzy za 300.000zł ( niezła willa) to taki portal chyba lepiej spełnia
zadania promocyjne.
A za ile ? takie przedsiwewziecia nie powstają z dnia na dzień i koszt zalezy
od nakładów pracy - to zwykle kilkadziesiąt tysiecy.( nie mówimy o domowej
stronie kota mruczusia)
Sam otrzymywałem oferty na podobne przedsięwziecia i choć rozrzut jest duzy to
nie są to tanie projekty.
Wycena marki jest trudna- choć twierdzę ze jednak ona jest to na tym etapie
niemozliwa do oszacowania i zgadzam sie że można przyjąc zero.
Wazne ze na pierwszy rzut oka widać duzy potencjał tkwiący w tym portalu - jest
wyjatkowy a duzo można jeszcze dorzucić
Po drugie:
To chyba nieporozumienie by prywatne osoby promowały miasto, to miłe ale
nieprofesjonalne. A jezeli z żalu do władz przeprowadzą się do Katowic?
To co znajdziemy w portalu? obawiam się że gorzka prawda o naszym mieście może
być dla wielu porażająca.
Włodarzem takich witryn powinny być jednośtki odpowiadzialne za promocję i
jęzeli ktoś jak widać nie daje rady dalej robić pracy za Urząd Miasta to niech
się dogadają.
Powiem więcej: władza powinna co roku inspirować konkursami nowe projekty i
kupować te najlepsze. Wystarcczy zobaczyć co się dzieje w innych województwach
i miastach.... u nas bez zmian.... samo gadanie
Po trzecie:
propozycje typu zróbmy to samo i zmieńmy nazwę to typowe lokalne cwaniactwo.
Nie warto komentować dalej
Po czwarte:
Jeżeli ktoś jest zaintersowany poważną wyceną to poroszę o sygnał: zrobię ale
odpłatnie. Mnie Zus I US nic nie podarowuje więc darmowe porady na forum to
raczej forma rozrywki.
mam nadzieje, że myśli z takiego forum nie są podstawą do decyzji
strategicznych zapadajacych w firmach i urzędach.
pozdrawiam serdecznie
konsultant
Przejrzyj więcej postów z tematu



Temat: Chyba pora na ... Rewolucje w AzSie!!
całkowicie odpowiadają za stopniowe staczanie się klubu.
1.AZS to marka handlowa na której wartość pracowały latami dziesiątki zawodników
działaczy,trenerów oraz kibice bez których żaden klub nie istnieje.To ze
dzisiaj jest spółką SA / które firmy,osoby są głównymi udziałowcami ? / nie
znaczy do końca że to prywatny folwark.
2.Narzekaliśmy na p. Gołaszewskiego ale on żył tym co robił a myślą przewodnią
było dobro AZS.A. Szewiński obiecywał wiele ,jakie to kontakty zagraniczne
posiada , jakie to transfery będą .Jak jest widzimy.Na totalnym braku spójnej
polityki pasą się tylko menagerowie /prowizje / oraz zawodnicy którzy przy tym
zaangażowaniu i umiejętnościach powinni dopłacać za mozliwość treningów na
Poloni / Stelmach ,Szczerbaniuk /
3.Trener Brooking sprawia wrażenie dziecka zagubionego we mgle -bierze czas i
ZERO uwag ,ustaleń cholera wie czego facet sie poprostu nieodzywa -języki.
Radek Panas / przy całym szacunku wczesniejszym jako zawodnika / wstaje z ławki
wkłada lewą ręke do kieszeni i stoi w milczeniu. Potem wjmuje rekę i "heja
hop " siada na ławkę . Ludzie to paranoja .Po cholerę zawodnikom tacy trenerzy.
Więc się pytam : Kiedy p.Szewiński publicznie przedstawi swoje zdanie o
sytuacji w klubie?
Kiedy p. Karol Pilchowiec jako szef Rady Nadzorczej zobowiąze radę do
rozliczenia Zarządu a szczególnie wywalenia Szewińskiego?
Nie uważam że koniec ligi musi być tym pierwszym terminem.
Panowie AZS TO NIE WASZA PRYWATNA FIRMA a jeśli tak to ile za nią
zapłaciliąście , jaka firma i kiedy dokonała wyceny MARKI AZS CZĘSTOCHOWA Przejrzyj więcej postów z tematu
Copyright (c) 2009 This is my life | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.